miercuri, 29 iulie 2009

mY mInD

Stau singur in razele soarelui care stralucesc neincetat. As vrea sa te cunosc ,as vrea sa te am aproape , as vrea ca totul sa fie real chiar si vorbele tale as vrea sa le aud , as vrea ca totul sa fie adevarat ,as vrea sa fiu in lumea ta numai eu si tu. Mi-ar fi placut sa te cunosc indeaproape - Iubirea mea pt. tine este de nedescris,dar pacat ca ne desparte un drum foarte lung .Ce pacat ! Ca eu sunt aici - si tu esti acolo..!

Este greu sa crezi ca poate va venii o zi si pentru tine.....este greu sa te convingi pe tine insuti ca totul va fi bine.....si este greu sa ii convingi pe ceilalti ca tu ai dreptate.....pentru ca viata nu este deloc usoara. Dar ce simplu este sa spui te iubesc.....ce usor si ce simplu sa o repeti oricui....oricum....si oricand simti nevoia sa nu fi singur.....Eu te iubesc si ti-o repet mereu si mereu de parca as vrea sa ma conving mai mult pe mine insumi......stiu ca este adevarat ce simt si te iubesc......si daca acesta este adevarul poti sa imi spui de ce sunt aici departe de tine......si de ce nu luptam sa fim impreuna?
Cu fiecare zi care trece simt tot mai mult ca timpul va castiga pana la urma iar noi doi vom ramane undeva printre amintirile dragostei noastre.
As vrea sa am puterea sa cred .....dar nu sunt decat un simplu om.....cine sa imi dea mie forta sa infrunt destinul si sa lupt cu soarta?Si cine ma va ajuta sa trec peste prapastia care ne desparte?
Nimeni......ai fi putut sa o faci tu daca ai fi vrut cu adevarat sa ma ai langa tine....totul este sa fi vrut si s-ar fi intamplat.....ce rost au insa intrebarile care nu au raspuns?Asta este.....va venii o zi cand se va termina.....iar regretele nu vor putea intoarce timpul inapoi...totul va fi prea tarziu!!!!

Plutesc prin mine zboruri albastre de cocor care imi amintesc de sarutul tau dulce.Mi-e dor de tine si nu stiu cum sa iti spun'te iubesc'. Privirea ta, ochii tai albastri ca marea in zi de iulie cand ne am cunoscut, ochii tai ard si lasa in sufletul meu inrobit pe vecie, urme albe si adinci.Zboruri, zboruri albe ca petalele de crini, ninsoare de lacrimi, furtuni de matase au fost clipele petrecute cu tine...Ti-aduci aminte? Soarele murea in valuri rosii-violete iar sarutul nostru a fost un fulger auriu printre norii visului...Chipurile noastre au fost doua stele cazatoare pe cerul instelat...Eram copii, eram inocenti si iubirea ne ocrotea..acum am crescut si iubirea ne raneste..Amintirile mele renasc din cenusa trecutului, tu esti amintirea mea cea mai de pret ..dar care se estompeaza in aroma parfumata a unei veri vrajite. Te iubesc! Dar atunci de ce amintirile mele mor si se prefac in regrete? Ma pierdeam in imbratisarile tale dar constiinta imi soptea ca totul se va spulbera..Regret copilaria si prima mea iubire, regret ca au fost si au murit...sperante, dor, prima traire ..s-au dus ca soarele in asfintit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu